Happy New Year!


Nyår är något alldeles speciellt att fira och är ett utmärkt tillfälle att pynta naglarna! Vi vill se mörkt glitter som nyårsnattens himmel späckad med glittarande fyrverkerier!

Du behöver:
Mörkt glittrigt nagellack. Jag använde en från depend:
Städ svamp / trasa (oanvänd!) hahaha :

Gör så här:
1. Måla nageltippen med lacket, ungefär som fransk manikyr. Det bra är att det inte behöver vara så noggrannt eftersom du ändå ska smeta ut det! ^^
2. Ta svampen och dutta försiktgit över tippen. Försök att få bort den skarpa linjen på kanten av nagellacket i steg 1.
3. Upprepa processen på alla naglar! Så här ser det ut efter första rundan:
4. ...och efter andra varvet:
5. Tredje gången gilt! Så här blir resultatet efter den tredje omgången:
Lycka till och gott nytt år allesammans! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oo wow vilken begåvning.Jätte fina

2012-01-18 @ 17:14:03
Postat av: Josefin (NAILSCHOOL)

SVAR:

Tack, tack!

Kom ihåg att alla kan måla naglarna super snyggt! Våga göra misstag. Det är så man lär sig! :D (Jag var inte alls bra i början men jag har lixom övat upp mig) ^^



Kram Josefin

2012-01-19 @ 08:55:44
URL: http://nailschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0