1-ÅRS JUBILEUM!

Just det! Nu har NAILSCHOOL funnits i ett år!
Det är värt att fira med en festlig men enkel design som passar till det mesta!
Du behöver: Mintgrönt nagellack, genomskinligt lack och silvrigt glitter! Denna glitterburk hittade jag bara hemma. Annars finns det säkert att köpa på pysselaffärer som panduro eller liknande!
Steg 1: Måla alla naglar förutom ringfingret med en mintgrön färg.
Steg 2: Lacka ringfingernageln med ett genomskinligt lack.
Steg 3: Häll snabbt glitter över nageln innan lacket torkat (då kommer inte glittret att fastna). Tryck lite lätt på glittret på nageln för att det ska fastna bättre. Skaka sedan av det överflödige glittret.
Då var det klart!
Lycka till! :D <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud såååå kul!!!!!!!!!

2012-08-09 @ 12:52:22
URL: http://Amanda-coolt.blogspot.com
Postat av: Marica

Snyggt! :)

2012-08-09 @ 14:18:23
URL: http://myhrans.devote.se
Postat av: My

Hej!
Ett tips från mig som också älskar att måla mina naglar: Du köpte ju i Italien såna nailart penslar, jag har exakt samma paket sedan innan och 2 av dem är ``lösglitterpenslar´´. Det är dem som spretar så mycket. Dem kan man använda till att ta bort det överflödiga glittret :)

Och om du inte vill slösa så mycket glitter så kan du istället för att hälla glittret på nageln stoppa ner nageln i burken några gånger så spiller du inte ut så mycket och ´blir därför mycket bättre och lättare ;D


My

2012-08-09 @ 18:17:49
URL: http://mittlivsommy.devote.se
Postat av: A.

Ett år sedan jag började följa din blogg då! :D
Skit snyggt med den glittriga nageln som kontrast, måste testa! Väldigt snygg ring också!!

2012-08-10 @ 15:11:17
Postat av: Maja

Grattis!
Jätte fin design, tänker göra den själv men jag tänkte använda ett nagelack där det redan finns glitter i.

2012-08-12 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0