Nya penslar!

Först måste jag be om ursäkt! Uppdateringen har varit urkasss de senaste veckorna (jag har varit bortrest på alla möjliga håll), men nu ska det bli bättre!

När jag var i Italien hittade jag dem här fina grejerna på en marknad!
Till vänster är det ett paket med dutt-pennor som jag kallar dem. Det är för att kunna göra bra prickar i olika storlekar!
I mitten är massa penslar i alla storlekar, (alltid bra å ha).
Och till höger är små stenar i flera färger! ^^


Ska bli jätte roligt att börja använda alla nya grejer!
Om du också vill ha nya grejer kan du söka runt lite på nätet. Det finns sidor som säljer sånt, men det brukar ofta vara rätt dyrt tyvärr!

See u soon! xoxos


Kommentarer
Postat av: Emma

Åååå,dom till vänster har jag sett att jättemånga har men jag undrar var man kan köpa dom någonstans i Sverige? :) (om du vet det alltså)

Och jättefin blogg har du! :) ♥ Kollar den nästan varje dag! xD

Jag har oxå en nagelblogg tsm med en kompis,kolla gärna den om du vill. (där kanske du hittar ett tips som jag fick av dig) :)

Svar: Tack så mycket! Och fin blogg du och din kompis har! :) Jag vet inte var man kan köpa sånna penslar i Sverige, men sök lite på google så kanske du hittar! ;)
Josefin Jakobik

2012-08-11 @ 10:31:15
URL: http://FlisanEmmisNaglar.blogg.se
Postat av: Bella

Vart köpte du de någonstans, vilken affär? :)

2012-09-08 @ 20:58:09
Postat av: Bella

Vet du vart man kan köpa såna där penslar som man kan göra prickar med,vart kan man köpa de? ::D

Svar: Man kan beställa på ebay.com :)
Josefin Jakobik

2012-09-08 @ 21:02:46
Postat av: Nellsan

Vill så gärna ha dutt-pennor!!!
Hittade på ebay men då måste man beställa ända från hong kong.
Älskar din blogg!!!

2012-09-22 @ 14:17:33
Postat av: Klara

Hej!älskar din blogg,är inne på den jätte ofta,jag vill bara tipsa om en grej,många vill ju ha såna där penslar,jag vet vad man köper såna,jag var inne på fyndig.se och där beställde jag penslar och såna där typ volanger som du tipsa om.det var allt för mig hejdå!

2012-10-29 @ 09:02:40
Postat av: Klara

Hej!älskar din blogg,är inne på den jätte ofta,jag vill bara tipsa om en grej,många vill ju ha såna där penslar,jag vet vad man köper såna,jag var inne på fyndig.se och där beställde jag penslar och såna där typ volanger som du tipsa om.det var allt för mig hejdå!

2012-10-29 @ 09:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0