Bumblebee nails!

image description
Nu kommer ännu en härlig vår/sommar design som jag hoppas ni provar!

Du behöver:
Ljusblått, gult och vitt lack
Svart lack med smal pensel eller tandpetare

Gör så här:
Steg 1- måla alla naglar blåa
Steg 2- dra smala svarta streck i snirklar på alla naglar utom tummen
Steg 3- måla en oval gul cirkel på tummen som ska bli humlan. På ryggen målar du två vita cirklar (som är vingarna).
Steg 4- gör svarta ränder på humlans kropp. Om du vill utmana dig själv så fyller du oxå i konturerna runt humlan och vingarna!
Sen så är det klart!!
image description
Lycka till :D

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag älskar din blogg, just nu har jag "Ben & Jerrys's" naglar... fast dina blev bättre hehe xD BTW Jag undrar om du vet någon annan blogg också som har fina naglar, så att jag kan titta på båda eran ist för att vänta på att du ska göra ett "inlägg" och var får du dina ideer ifrån?!

2012-05-16 @ 12:49:25
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg, just nu har jag "Ben & Jerrys's" naglar... fast dina blev bättre hehe xD BTW Jag undrar om du vet någon annan blogg också som har fina naglar, så att jag kan titta på båda eran ist för att vänta på att du ska göra ett "inlägg" och var får du dina ideer ifrån?!

2012-05-16 @ 12:55:15
Postat av: Jag

Hej jag älskar din blogg , jag undra vet du ngn mer blogg med fina naglar? så att jag kan växla mellan er

Ps. vart ifrån får du dina ideér? /Ditt FANS

2012-05-16 @ 13:00:17
Postat av: Anonym

2012-05-16 @ 13:00:47
Postat av: Klara

Hej, Jag avgudar din blogg Hade bara en Fråga...

Hade du en gammal blogg? isåfall vad hete den? ;)

2012-05-16 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0