Läsarfrågan!

Idag fick jag en fråga från Mail:
Hej, jag undrar var du får inspiration ifrån? Du gör så hiimla fina naglar!!! :)

SVAR: Jag brukar hitta inspiration på internet. Om jag vet vad för design jag vill göra så söka jag på det på t.ex. google så här: "Angry Birds Nail Design" eller "Angry Birds Nail Art". 
Om jag inte vet vad jag ska göra så söker jag på google eller weheartit för inspiration. Då skriver jag i sökfältet: "Nail art" eller "nail design" eller kanske "cute nail design" eller bara "nails".
Då kommer massor med bilder upp på super fina naglar (mycket bättre än mina) ^^
 
Det finns också videos på youtube man kan kolla på. En tjej som kallar sig för "cutepolish" gör fantastiskt söta naglar! Kolla in det! :)
 
Hoppas att du, och flera andra fick svar på frågan!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej kan inte du ha någon som man kan vinna ? Kanse ett naglack en pensel eller något. Skulle vara grymt kul :)

2012-10-24 @ 18:44:50
Postat av: Sara

Asso en tävling

2012-10-24 @ 18:45:48
Postat av: Lina

Ja jag brukar se på dina naglar och på hennes cuteplish!de är jätte söta! :)

2012-10-27 @ 17:11:39
Postat av: Anonym

menade cutepolish

2012-10-27 @ 17:12:06
Postat av: Fanny

Hej hej!:) jag har oxå en nagelblogg, dock är jag verkiigen inte lika bra som du men jag tycker det är kul och har fått så sjukt mycket inspiration från dig och man kan ju bara bli bättre!:)
Kika hur som helst in på min blogg, och kommentera gärna om du har nåt tips eller nåt eller kanske om du känner för att göra ett länkbyte?!;)
Kram Fanny:)

Svar: Jag gör tyvärr inga länkbyten, men jag tycker att din blogg är superfin! Fortsätt med det!! :)
Josefin Jakobik

2012-10-29 @ 00:59:01
URL: http://naildesign.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0