Studs 2

Här kommer ännu en design av mig med mina kära nagelnitar! Visst är dem snygga?! :D
Du behöver:
Genomskinligt, svart, silvrigt, glittrigt och vitt nagellack.
(Mitt blå/rosa glittriga är köpt på Urban Outfitters! Så snyggt!)
Nagelnitar runda och fyrkantiga. Jag köpte dem här!
 
Så här gör du:
Börja med att måla naglarna som på bilden ovan. Jag använde ett svart-glittrigt nagellack från Depend på ringingret.
Fäst sedan silvriga runda nitar längs med bågen på pekfingret med hjälp av en pincett och det genomskinliga nagellacket.
På mittenfingret så limmar du fast guldiga pyramid-nitar på samma sätt, och guldiga runda nitar på tummen. 
Måla sen ett lager med färgglatt glitter ovanpå det svart-glittriga på ringfingret. Mitt köpte jag på urban outfitters.
Låt torka och ta sedan en pensel och måla en silvrig trekant på ringfingernageln.
Sista steget är att måla ett svart kors på lillfingret, och sen är det klart! :)
 
Lycka till tjejer! :D
Vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Marica

Coola! :)

2013-03-04 @ 21:50:09
URL: http://myhrans.devote.se
Postat av: Anna-Cee

Snygga! Jag vill också ha studs, de är så himla snyggt. :)

2013-03-05 @ 20:04:09
URL: http://anna-cee.blogspot.com
Postat av: Isabella

Super snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0