Expecting these to arrive...

Ny blogg = nya nagellack?
Nu är dem här läckra lacken i 24 sköna färger på väg hem till mig! ^^ Och det är inte vilka lack som helst, utan med TVÅ olika tjocklekar på penseln i locket (om du fattar) X) Det är till för att man ska kunna göra smala linjer och detaljer på nageln enkelt o snyggt. Hur awesome är inte det!?
Inte är dem dyra heller! Bara 70 kr inklusive frakt! :O (Från www.ebay.com men INTE begagnade)
Återstår att se hur bra kvalité det är! ^^
Hej Svejs så länge!
/Josefin Jakobik <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Skulle du kunna länka till sidan du köpte ifrån? :) För när man söker på "24 color Nail Art Brush Pen" så kommer det upp ganska många träffar.



2012-01-22 @ 23:10:47
Postat av: Emelie

Jag skulle också vilja ha länken dit, tack! :) Och du är jätteduktig på att fixa naglarna!! Är verkligen imponerad av muffinsnaglarna, conversenaglarna och nyårsnaglarna!! :D

2012-01-23 @ 19:21:59
Postat av: Emelie

jag hittade nagellacken!



http://viewitem.eim.ebay.se/Hot-24-Color-Nail-Art-2way-pen-brush-varnish-polish-A/280670862490/item

2012-01-23 @ 19:26:56
Postat av: Alexandra

Ehm ... jo när jag försöker registrera mig på ebay, så försvann allting varje gång man skulle välja landet sveriga. Hade du nåå liknande problem elr? plus att det står jue att det kostar nånting med 80 o du har skrivit 70 o sen tilkommer det jue tull o moms elr :o? fattar inget Help!

2012-02-07 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0