Ta ut det sista av sommaren med FÄRGSPRAK!

Sådär! Nu har jag fått igång bloggen, en bit på vägen iaf. Designen är inte den bästa med får duga så länge! Nu ska jag lägga upp den första steg för steg instruktionen för snygga, färgglada naglar! :D
Du behöver:
*En mängd olika nagellack i olika färger. Blanda helst inte glittriga och matta färger! Det kan bli lite väl rörigt! ;D
Dessa har jag använt:
Steg 1: Välj en färg (jag valde den oranga), och måla en trekant på nedre delen av nageln som du ser på bilden.
Steg 2: Fortsätt med en annan färg och gör en till triangel som ligger "åt andra hållet", precis över den oranga triangeln. Men spara utrymme för den sista! Så här:
Steg 3: Nu är det dags för den sista triangeln. Se till att alla färger ligger kant i kant med varandra, så att inget av nageln syns ;) Så här blir det:
Fortsätt sedan på samma sätt som innan, men använd olika färger. Variera och exprementera! Gå loss i färgdjungeln! ;D
Så här ser det ut när det är halvfärdigt:
Och så här blev resultatet:
Så där då! Lite kladd utanför som jag glömde torka bort innan jag tog kort, men aja. Det får ni tåla ;D
Hoppas att ni inspireras och provar denna någon gång. Nu är sista chansen innan höstmörkret sätter sig på naglarna. SÅ ÖS PÅ MED FÄRG! :D
I Wish U Good Luck!
/Josefin Jakobik <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

grymmisch =)

haha gud, jag kan inte ens måla fransk manikyr på mig själv. Du är as grymm =) <3

2011-08-21 @ 23:11:47
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0