My new best friend!

Sådär, nu kan alla guys ge upp hoppet för jag har hittat THE ONE med stora bokstäver!
Vaseline handkräm smörjer nagelbanden och stärker naglarna märkbart. Jag tror faktiskt att mina naglar växer snabbare bara för att jag använder den. Jag vet ärligt inte men det känns som det, och det känns som att de blivit mycket tjockare också så att de inte går av hela tiden! Men sånt tar ju såklart lång tid, om man tänker sig att den del av nageln som är längst inne vid nagelbanden ska växa ändå ut till nageltippen.
Dryg kräm och otroligt prisvärd! Kostar typ 30kr för 75 ml.
Finns att köpa på de flesta ställen. Min är från H&M.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har också den, vet inte om jag inbillar mig men tkr att den faktiskt gjort naglarna starkare!



Gillar din blogg starkt, annorlunda och kreativa men samtidigt enkla nageldesigner! :)

2012-02-27 @ 19:00:22
URL: http://alxmix.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2012-03-18 @ 20:29:08
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Sara

Hej!

Vart kan man hitta bra handkräm?

Jätte glad för svar!



Älskar fin blogg!

Kram!

2012-05-12 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0