United States of America

Det här är en jättepopulär naildesign, som inte är alltför svår att göra. Det trixiga kan vara att göra de vita ränderna raka. Men det fixar ni! ;) Då sätter vi igång!

Du behöver:
Rött nagellack
Mörkblått nagellack
Vitt nagellack med smal pensel (eller tandpetare)

1. Måla hela nageln med rött lack.
2. Gör de vita ränderna med en smal pensel eller en tandpetare. Lämna en liten fyrkant i ena hörnet av nageln som på bilden.
3. Fyll i fyrkanten som du lämnade med blå färg.
4. Dutta små små vita prickar i det blå (nej, du behöver inte göra 50 st).
FÄRDIGT! Lycka till nu sötnosar ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tagit dina bilder:

http://blomkvists.blogg.se/2011/november/bus-eller-godis-ella.html#comment

2011-11-07 @ 18:01:54
Postat av: Johanna <3

skit snygga naglar :D <3 <3

2012-01-19 @ 17:32:08
Postat av: Josefin (NAILSCHOOL)

Tackar Tackar! :D

2012-01-20 @ 12:47:45
URL: http://nailschool.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag älskar verkligen din blogg!!

Jag gillar att måla naglarna och sånt och din blogg har gett mig ideer hur man kan göra och sånt!

Du har verkligen talang!

jag tycker att du ska fortsätta uppdatera din blogg och sånt.

Jag testade att göra usa naglarna, dem blev inte lika bra som du gör dem men dem blev helt okej :) Tack för din underbara nagel blogg :D <3<3<3

2012-01-22 @ 14:54:43
Postat av: jenny

älskar din blogg! tips: ta ett hårspenne och böj sönder det sen gör du pricka med den! det blir jämna och snygga naglar;)<3

2012-10-05 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0