Huskur- vitare naglar!

Gula & missfärgade naglar efter att tagit bort nagellacket. Känner du igen dig? Läsa mitt enkla och super bra tips för att få vitare naglar! ;D

Du behöver:
(nagellacksborttagning + bommullstuss)
1 skål
1 halv citron
lite vatten
handkräm

Gör så här:
(1. Ta bort eventuella nagellacksresten från dina naglar. MEN ANVÄND INTE ALSOLLÖSNING! Det är rena rama självmordet för dina nagelband då de torkas ut.)
2. Pressa en halv citron i en skål och tillsätt lite vatten får att få upp vettnivån så att hela nageltipparna kommer under vatten.
3. Sätt i naglarna och låt verka ca 10-20 min.
4. Tvätta händerna och smörj in rikligt med en handkräm.
Och så här blev mitt resultat:
SIMSALLABIMM! Du har vita naglar som inte kan ersätta den naturligste franska manikyren som finns!
Hoppas att det funkar för dig! :P
Kram Josefin <3

Kommentarer
Postat av: jossan

shit!! hur kan du göra så otroligt snygga naglar?, jag gillar också att måla naglarna och fixa och sånt,men ditt är ju rena konsten!du är super duktig ju!//// snyggt namn btw ;D

2012-01-19 @ 16:24:23
Postat av: Josefin (NAILSCHOOL)

SVAR:

Tack så hemskt mycket! Jag var alls så bra i början, men har lixom blivit bättre allt eftersom jag har övat! :D Så det är bara att våga testa sig fram ;)

2012-01-20 @ 12:35:35
URL: http://nailschool.blogg.se/
Postat av: Johanna

AWESOME :D Jag älskar att måla naglarna extremt mycket och har asgula naglar eftersom jag inte gillar att använda baslack men jag ska testa detta när jag kommer hem :D hoppas det fungerar lika bra på mig :D ett tips till dig är att använda denhära-----> http://www.depend.se/Product.asp?PageNumber=6&Product_Id=204

varje gång du börjar måla naglarna för det gör att naglarna får en jämnare och mycket snyggare färg. Man ser att det blir bättre varje gång den är helt otrolig :D och så är det depend så den är billig också ;)))) Den är helt fantastisk :DDDD ha det bra kram Johanna :DDD

2012-05-14 @ 10:54:21
URL: http://johannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0