Mustache nails!

Fölåt igen för att jag inte bloggat på länge! Här kommer en snabbdesign jag slängde ihop på några minuter! Och tack för alla tips ni gett! Superkul att få så mkt respons och jag ska verkligen gå igenom alla förslag och använda dem!! :D
Steg 1: Måla alla naglar med en ljusrosa/beige färg, gärna i två lager!
Steg 2: Dutta två svarta prickar på nageltippen och ta sedan något spetsig och draa ut lacket till en kurvig spets. (svårt att förklara, men kolla på bilden annars).
Tack o hej! :D
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ett exempel på naglar, sök på youtube. Sök på "Tidningsnaglar" Snälla kan du inte göra sånna? Dom är jätte enkla

Svar: Ja! Dem är jag också supersugna på (har spanat in dem ett tag) ^^ Håll utkik så kommer dem upp på bloggen snart! ;)
Josefin Jakobik

2012-08-06 @ 11:51:49
URL: http://Amanda-coolt.blogspot.com
Postat av: Anna

Kan du göra nån nageldesign som passar när jag fyller år?J:)

Svar: Jag gjorde en födelsedags design när jag fyllde år! Kolla i arkvitet för april så hittar du den där! Jag skrev 17 för att jag fyllde det men du kan ändra till det du fyller såklart! :D
Josefin Jakobik

2012-08-06 @ 15:40:57
Postat av: Moa

Kan du göra en nageldesign som passar till skolan. För den börjar ju snart och vill gärna ha snygga naglar då! :)

Svar: Självklart! Det ska jag göra! :)
Josefin Jakobik

2012-08-08 @ 18:57:38
URL: http://moaberglund.blogg.se
Postat av: Lovisa

Kan inte du göra en nageldesign som inte kräver att man har så många färger, jag har väldigt få, typ bara 10-15 stycken och väldigt många av dina designer kräver vita eller gröna, sånt som jag inte har! Jag har typ: olika nyanser av rosa; allt från knallröda till en som nästan är vit, ett lilaglittrigt, ett mörkblått, ett ljusblått och ett turkost, ett svart, ett rött och några genomskinliga med glitter! Nu vet du! Kan du fixa det snälla?

2012-08-17 @ 09:28:52
Postat av: Frida

Hej! Jag har kommit på en design som du kan göra...
Måla nageln i en viss färg. Tillsätt fransk manikyr i en annan färg. Välj 2 färger och gör prickar med en tandpetare på den franska manikyren. Klart!

PS Vill gärna att du gör en tävling! Kram Frida

2012-09-01 @ 15:25:21
URL: http://efrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0