Nytt på hyllan

Shoppa lite nya grejer på Åhlens igår till naglarna! Från vänster till höger alltså:
1. Nagelfil 29kr
2. Vitt nagellack från Mavala 45kr
3. Manikyrpenna + toplack från Depend. Denna kommer vara till stor användning
då man snabbt vill göra fransk manikyr utan kladdigt nagellack. Det är som en vit
tuschpenna som man målar nageltippen med! Passar för dig som är trött på mallar! Kostar 129 kr
4. Guldiga Nail Foils från Viva la Diva. Det är som klistermärken som man sätter på naglarna
istället för att måla dem! Det behövs inte ens limm så det är väldigt smidigt och enkelt.
Tänkte att det kan vara bra om man har brottom och vill ha snygga naglar. Värt ett försök! Kostar 85kr

Kommentarer
Postat av: Jordgubbsflickan

Hej jag undrar hur mycket dom här sakerna kostar ;)

Och så vill jag säga att din blogg är superbra, har testat många av sakerna på den:D

2012-03-05 @ 20:34:21
Postat av: Sara

Hej

Jag undrar var man kan köpa en sån där manikyr-penna?



Älskar din blogg!

2012-03-06 @ 16:13:52
Postat av: Linnea

Funkar nails foils bra? Funderar på att skaffa och testa :)

2012-03-09 @ 18:52:28
URL: http://nittiosjuor.blogg.se/
Postat av: Josefin (NAILSCHOOL)

Svar:



Jordgubbsflickan- Jag skrev dit priserna nu i inlägget! :)



Sara- Jag köpte min penna på Åhlens men den finns säkert på typ kicks också. Man kan välja en förpackning med bara pennan om man inte behöver det genomskinliga lacket oxå. Då blir det lite billigare.



Linnea- Jag har inte testat mina nailfoils än, men jag gör ett inlägg och berättar då! :D



Kramar!

2012-03-10 @ 09:31:45
URL: http://nailschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0