One Direction!

På begäran kommer här One Direction naglar! Det är en enkel design som jag tycker att alla kan testa (om man inte är så förtjust i One Direction kan man alltid byta ut 1D till något annat man gillar) ;D

Du behöver:
Vitt lack
Rött lack
Svart lack med smal pensel eller en tandpetare till

Gör så här
Steg 1: Måla alla naglar vita, två gånger om det behövs.
Steg 2: Skriv i ordning som man läser när man håller fram handen I <3 1D. På tummen gjorde jag bara ett litet rött hjärta.
Lycka till! :D <3

Kommentarer
Postat av: hanna

1d i mitt ♥



sjukt duktig är du :D

2012-02-25 @ 23:02:15
Postat av: Emma Gahm

Tack! De blev väldigt fina! Ska göra såna med en gång!

2012-02-26 @ 16:47:20
URL: http://onlymyonedirectionstory.blogg.se/
Postat av: Isabell

Älskar dom !!

2012-02-27 @ 17:44:00
Postat av: kicki ^^

Jag gjorde dom nyss! Blev inte lika fina som dina, men endå! :'D

2012-02-28 @ 20:59:01
URL: http://kickisplace.devote.se
Postat av: Amanda :)

Hej, för det första så älskar jag 1D <3

Sen vill jag säga att jag älskar din blogg! Du är sjukt duktig på att måla naglar & jag fattar inte hur du kan komma på allt!?

& så skulle jag vilja veta hur många år du är? Du kan svara här på en kommentar så går jag in här o kollar igen :)



Kram amanda

2012-02-29 @ 14:34:47
Postat av: Josefin (NAILSCHOOL)

SVAR:



Tack så mycket allihopa! Betyder super mycket för mig <3



Amanda- Jag brukar hitta inspiration från google och youtube men jag försöker alltid att göra min egna varriant på designen så det blir min egna ändå :)

Jag är 16 år, ska fylla 17, bor i Stockholm. Jag har skilda föräldrar och alla nagellack är hos pappa. Det är därför det kan bli ett glapp på en vecka ibland (när jag är hos mamma). Då kan jag ju inte måla naglarna :/ Hoppas ni förstår :)



Kärlek, Josefin <3

2012-03-01 @ 10:41:01
URL: http://nailschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0