Sunset nails (Med video!!!)

Det här blir filmpremiär för mina naglar! Nu har jag filmat hela processen när jag målar naglarna, och jag hoppas att ni gillar det och kollar in videon!
 
 
Kommentera gärna vad ni tyckte om videon, tips och förbättringar och om ni tycker att jag ska fortsätta med det!! :D
 
 Stetg 1: Måla alla naglar med mörkrosa lack!
Steg 2: Ta sen orange färg och droppa några droppar på ett papper. Doppa sen en svamp i färgen och dutta på mitten av varje nagel.
Steg 3: Gäör samma sak med gul färg, fast på tippen av nageln!
Steg 4: Ta ett genomskinligt lack och måla på alla naglar. Det är för att göra övergången mellan färgerna lite mjukare!
Steg 5: Dutta en gång till med den gula färgen på tippen av nageln.
Färdigt!!!
Lycka till och ha en fortsatt härlig sommar!!! :D:D:D
Glöm inte att ladda upp dina sunset-naglar på instagram och tagga @josefinja så ska jag likea din bild! ;D
(Men jag kan tyvärr inte se bilden om du har privat instagram-konto)
Puuuss! <3

Kommentarer
Postat av: Marica

Jättefina! Dock lite för avancerat för mig ;)

2012-07-05 @ 22:58:28
URL: http://myhrans.devote.se
Postat av: anonym

Jätte snygga! Fortsätt göra vidior. Den var jätte bra, blev väldigt inspererad.

2012-07-06 @ 13:47:22
Postat av: Amanda

Super bra video och snygga naglar :D

2012-07-06 @ 14:34:41
Postat av: Sky

Fina naglar! Jag håller oxå på med nail art.
Tänkte ge dig ett litet tips:
När du målar motiv och detaljer med smal pensel så luta pensel åt det hållet du ska måla. Och när du målar så använd handleden alltså rör inte bara fingrarna. Så blir det ännu finare!
Du gör så fint och du är så duktig så det skulle se magiskt ut om du gör så...
Ta det INTE som Dåligt Kritik!!!!

Svar: Okej, tack för tipset! Det ska jag tänka på, och jag tror att jag brukar gör just så men som du förstår var det lite svårare när jag filmede för att lixom inte täcka för kameran med hela handen! ^^Hoppas andra nagel-målare också ser ditt tips! Det var jättebra! :D
Josefin Jakobik

2012-07-06 @ 15:36:55
Postat av: Julia

Jätte fina ! :) Men kan inte du göra typ Justin Bieber naglar sen? ;)

2012-07-06 @ 19:03:47
URL: http://nailsnhair.blogg.se/
Postat av: Hanna

SUPERDUKTIG ÄR DU! det är jätteroligt att titta när du gör naglarna, så video är jätte bra :D

2012-07-06 @ 20:30:22
Postat av: Fanny

Hej hej! Ja håller oxå på med massa nageldesigner! Fast ja är inte alls så bra som du, ja är ju typ nybörjare ;) Men ja har iallafall oxå gjort den designen, lite anorlunda dock.. och lite mer feilat än ditt, men kika gärna in på min blogg iallafall :D
Kram!

2012-07-07 @ 11:28:56
URL: http://naildesign.devote.se
Postat av: NAILSCHOOL

Tack för alla fina kommentarer! Och tack för tipset Sky!
Så kul att ni kommenterar så jag vet vad jag ska göra bättre! :D

2012-07-07 @ 11:44:23
URL: http://nailschool.blogg.se
Postat av: Ebba

när du gjorde nagel designen så kom det jätte mycket utanför, men sen när du tog "färdig bilderna" så var det borta, Hur gör du?!

Jätte fin blogg!

Svar: Haha, ja förlåt men jag jag glömde ta med det steget! ^^ Såklart så målar vi alla utanför, men det är bara att doppa en tops i nagellacksborttagning och sen ta bort nagellacket som är utanför nageln! ;)
Josefin Jakobik

2012-07-08 @ 20:01:58
Postat av: Maria

Hej, älskar din blogg, du gör grymt fina designer. När du målade palmen så såg jag att du hade lång, smal "pensel", vart har du fått den ifrån?

Svar: Den köpte jag på internet. Det finns på flera sidor som man kan beställa! Nu kommer jag inte ihåg vad sidan hette, men sök på "nail brush set" så hittar du säkert! ^^
Josefin Jakobik

2012-07-10 @ 20:25:35
Postat av: amanda

vilka underbara naglar !!! tack för att du visar !! helt klart skitbra blogg

2012-07-12 @ 20:56:37
URL: http://ruiznaglar.blogg.se
Postat av: Smulan

Jätte snygga naglar! :D fortsätt med videon det är lättare att följa med! Skulle du inte kunna göra naglar som "handlar" om tjej saker!? Bästa bloggen ever!

2012-07-15 @ 20:27:56
Postat av: Smulan

Jätte snygga naglar! :D fortsätt med videon det är lättare att följa med! Skulle du inte kunna göra naglar som "handlar" om tjej saker!? Bästa bloggen ever!

2012-07-15 @ 20:28:44
Postat av: Maija

Super snygga naglar! Testade på att gö likadana, dom blev int lika snygga som dina men ja är ändå nöjd :D Tack för inspirationen! :)

2012-07-16 @ 23:04:37
Postat av: moa

gjorde dom på min mamma det blev skitsnyggt
tack för tippset!!!!!!!

2012-07-23 @ 19:02:05
URL: http://johannabrobeck.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0