Strawberry nails

Jag hann tyvärr inte göra någon skolavslutningsdesign, men här kommer en super somrig design med jordgubbar på! Perfekt start på sommarlovet!! :D

Du behöver:
Rött lack, grönt lack, vitt lack och en tandpetare/grillpinne.

Gör så här:
Steg 1: Måla alla naglar med rött lack.
Steg 2: Dra sicksackiga streck på tippen av nageln (se bilden). En enklare varriant är att bara måla hela nageltippen med ett grönt streck (som fransk manikyr).
Steg 3: Häll en droppe vitt nagellack på en pappersbit. ta en tandpetare eller grillpinne (eller vad du nu hittar hemma) och doppa i vitt. Dutta sen små pricka lite här o var över det röda på naglarna!
Färdigt!
Lycka till och GLAD SOMMAR!!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Marica

Jättesöta! :)

2012-06-14 @ 17:09:48
URL: http://myhrans.devote.se
Postat av: Debbie!!

Åh, jättesöta naglar! Ska lätt göra så :D <3

2012-06-14 @ 17:57:13
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: anonym

super söta undrar om du kan visa hur du gör din nagelrutin tacksam om du skulle kunna göra det.

2012-06-15 @ 17:19:43
Postat av: Klara

Jag har själv gjort en jordgubbs design till naglarna. Den kan du hitta om du går in på min blogg och går till typ första månaden jag bloggade så hittar du mina "strawberry nails". Och sen vill jag även tacka dig för det var tack vare dig som jag hittade in i nail art världen, och vågade starta en egen nagelblogg. Jag har dock inte slagit igenom än så om du länkar folk skulle jag verkligen känna mig hedrad om du ville länka min blogg på din blogg. Eller bara nämner den.

2012-06-15 @ 19:22:45
URL: http://www.lovenailslove.blogg.se
Postat av: Josefin (NAILSCHOOL)

Tack tjejer!
Klara- jag kollade dina jordgubbsnaglar! De var ju skitsnygga! Kul att du också har en nagelblogg ^^ Jag kan tipsa lite folk om din blogg ;) (bara för att det är en nagelblogg) haha ;)

2012-06-16 @ 19:14:25
URL: http://www.nailschool.blogg.se
Postat av: Anonym ;)

Jag älskar din blogg du gör så fina naglar och jag har testat typ alla :) Har tipsat många av mina kompisar om din blogg också :) Så du har även läsare från Finland :)

Svar: Men shit tack så mycket! :D Vad glad jag blir!!! ^^
Josefin Jakobik

2012-06-17 @ 13:12:53
Postat av: Sofia N

Man lär sig så mycket av dig du har så fina naglar.

Svar: Vad kul att höra! :)
Josefin Jakobik

2012-06-18 @ 13:48:05
URL: http://ssofian.blogg.se
Postat av: nisse

så söta! jag undrar kan du visa hur du gör din nagelrutin?

Svar: Jag har provat flera gånger att filma när jag målar, men kameran har alltid stängt av sig! Men jag ska försöka med en annan kamera, så kommer det upp så småningom på bloggen ska du se! :D
Josefin Jakobik

2012-06-18 @ 22:13:50
Postat av: Bellan

Heej ! Undrar om du kan göra hello kitty naglar min kusin skulle gilla det :)

Svar: Kanske det kanske! ;)
Josefin Jakobik

2012-06-23 @ 21:59:47
Postat av: Mira

Gjorde dina jordgubbsnaglar till skolavslutningen och dom blev jättesnygga!Din blogg är jättebra och jag skulle aldrig kunna komma på något så kreativt som jorgubbsnaglar!Jag undrar också om du kan göra några riktigt somriga naglar som jag kan göra på min kusin?

Svar: Tack! Ja, det ska jag fundera på! :)
Josefin Jakobik

2012-06-24 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0